Om Danish Kill Team Alliance
Dette er spadestikket til at skabe et landsdækkende forening for os der holder af killteam.
Foreningens formål er at skabe et inkluderende og aktivt fællesskab for personer med
interesse i Warhammer: Kill Team.
Foreningen arbejder for:
- at styrke fællesskabet blandt spillere gennem sociale og konkurrencemæssige
aktiviteter, - at fremme dansk deltagelse i internationale turneringer,
- at understøtte læring, træning og talentudvikling,
- at tilbyde et åbent og positivt miljø for nye spillere, samt
- at bidrage til udviklingen af det danske figurspilsmiljø.
Foreningens Bestyrelse
Malte Vestergren Dalmose
Forperson
Benjamin Haugsted
Næstforperson
Paw Schrøder Bentsen
Kasserer


