Danish Kill Team Alliance
Vi samler det danske Kill Team community
Vi vil gerne invitere alle danske Kill Team-spillere med over på vores Discord, som nu har fået et permanent link
Formålet er simpelt: at gøre det lettere at finde spil og samle miljøet. På Discord kan man hurtigt arrangere kampe i klubber, finde modstandere til træningsspil, diskutere taktikker og få sparring fra andre spillere.
Hvis du gerne vil spille mere Kill Team, møde nye modstandere eller bare følge med i hvad der sker i miljøet, så er Discord det bedste sted at starte.
Et lille kig på noget af det vi arbejder på
Vi er også i gang med at få produceret vores egne objective markers til Kill Team. Planen er, at de i første omgang vil være til rådighed om onsdagen i Faraos, når der spilles Kill Team, samt blive brugt til vores turneringer.
På længere sigt håber vi også at kunne producere flere, så de kan sælges som støtte til foreningen – og måske også deles med andre Kill Team-klubber rundt i landet.
En forening for det danske Kill Team miljø
Danish Kill Team Alliance arbejder for at samle og styrke det danske Kill Team community. Vi er allerede meget taknemmelige for den støtte, vi har fået fra medlemmer, spillere og sponsorer.
Hvis du gerne vil støtte initiativet, udvikle dine færdigheder i spillet og være en del af et voksende fællesskab omkring Kill Team i Danmark, så overvej at melde dig ind i foreningen:
Hvis du spiller Kill Team i Danmark, må du også meget gerne skrive i kommentarerne:
- Hvor spiller du henne?
- Og hvor i landet holder du til?
Det giver os et bedre overblik over miljøet – og gør det lettere for andre at finde spil i deres område.
Og ellers er du altid velkommen på Discord.
